Jan 13, 2011

lovely designs in london 6


ロンドンのボタン専門店。ラブリーなボタンが沢山壁にディスプレイされていました。

とても印象的だったのは、店員さんが初老のおじさまだったこと。とってもジェントルマンで素敵でした。イギリス人の男性って皆、こんなジェントルマンなのでしょうか??

被っていたベレー帽に付けたいのだと伝えると、一緒に選んでくれました。楽しいひとときでした。

This is a lovely shop which sells buttons in London. Many kinds of beautiful buttons were displayed on the wall.

It was impressive both of middle-aged male shop assistants were gentlemanlike. One of them helped me to choose a button for my hat. It was fun!

The Button Queen
http://www.thebuttonqueen.co.uk/index.html

No comments: